18
Jun
10

Welke kies jij?

of…


4 Responses to “Welke kies jij?”


  1. 1 ton
    juni 18, 2010 om 12:59 pm

    Ik ben helemaal om, vooral het geen elektriciteit meer nodig hebben, geen adapters, geen opladers, ik vind het een wereldvondst.
    Raar eigenlijk dat we met z’n allen zo lang nodig hebben gehad om zo iets schijnbaar eenvoudigs als “the book” te ontdekken. De simpelste ideeën zijn dan toch weer het lastigst.

  2. 2 Con
    juni 20, 2010 om 7:04 pm

    O jee…………….dat is nog niet makkelijk. Vind de eerste toch ook wel zeer uitdagend, maar die over het boek is crea gevonden.
    Jij dan?

  3. 3 tenaanval
    juni 21, 2010 om 11:32 pm

    Die Spanjaarden hebben in elk geval meer humor dan Apple, dat vond ik een erg onverteerbaar filmpje. Zat te wachten op het moment waarop een van die mannen zou gaan kwijlen….


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,985 hits

