17
Mei
09

Unleash the user… and me!

Ik ben een fan van wat er in de bibliotheek van Aarhus gebeurd. Dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Ik vind het bijzonder waardevol hoe zij met concepten aan het experimenteren zijn waarbij de stem, mening en input van de gebruiker centraal wordt gesteld. Web 2.0 wordt hier letterlijk bibliotheek 2.0. Geheel in die geest wordt hun ervaring gedeeld met de rest van de wereld. Ik heb een tijdje terug kennis mogen maken met deze inspirerende club mensen toen zij op bezoek waren bij hun zielsverwanten in Delft. We hebben uitgebreid onze ideeën gedeeld en met elkaar gesproken over hoe de gebruiker betrokken kan worden in alles wat we doen. Over dit onderwerp is wederom een film gemaakt. Een bijzondere film, waarin duidelijke argumenten worden genoemd waarom die gebruiker nu juist centrraal zou moeten staan in de bibliotheekdienstverlening. En bovendien worden ook praktische tips genoemd. Tot mijn verbazing en genoegen schuif ikzelf ook nog even door het beeld. Wow!


0 Responses to “Unleash the user… and me!”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

