16
Mrt
09

Verwende krengen!

nobodyhappy

Tijdens de lancering van het nieuwe blad De Digitale Bibliotheek werd dit filmpje door Jan met de Korte Achternaam vertoond. De achterliggende boodschap was “tel je zegeningen, loop niet te zeuren over wat er allemaal mis is, maar kijk nou eens naar de dingen die wel bereikt zijn”. En daar kan ik mij van harte bij aansluiten.


2 Responses to “Verwende krengen!”


  1. 1 Wilma
    maart 16, 2009 om 11:39 am

    Haha… leuk. Ik moest er erg om lachen de vorige week en nu weer🙂

    Grz Wilma

  2. maart 16, 2009 om 12:58 pm

    Hij heeft helemaal gelijk inderdaad. Alles went zo snel. Ik heb wel eens geroepen dat deze generatie eens een oorlog zou mee moeten maken. Dat meen ik natuurlijk niet, maar gewoon eens een tijdje niets hebben, ontberen: dat zou geen kwaad kunnen.

    Overigens kun je het filmpje hier niet meer zien. Embedden is uitgeschakeld inmiddels…


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

