20
Nov
08

Reclame in YouTube zonder dat het stoort

Ik kan me soms zo verbazen over techniek. Ik had dit persoonlijk niet zo snel voor mogelijk gehouden, maar Stanford University heeft een methode ontwikkeld om foto’s en filmpjes in een YouTube-filmpje te embedden. Stel je hebt een gebouw in beeld met een lege muur, dan kan je daar een foto op plakken. Het grappige is dat de mensen die voor die muur langs lopen dat doen zonder dat het plaatje hen bedekt. Het wordt dus levensecht in zijn naturlijke omgeving geplaatst. Onduidelijk? Bekijk het filmpje dan maar eens en het wordt vanzelf duidelijk.

Je kunt zo reclame maken voor een product in jouw filmpje en er voor betaald worden elke keer als iemand het filmpje bekijkt. hmm,  of ik daar als kijker nou echt gelukkig van wordt…

Meer weten: Zunavision

Artikel Sciencedaily


1 Response to “Reclame in YouTube zonder dat het stoort”


  1. januari 5, 2009 om 9:11 pm

    Tegenwoordig kun je op t-shirts ook reclame dragen,laten zien.
    Op 1 gebouw vind ik het nog niet storend, maar ik ben voor 18 jaar geleden in HongKong geweest, en werd daar gek van de gekleurde uithang reclame borden.
    In hoeverre wordt het hinderlijk,en heb je er dan nog profijt van als reclame producent.
    Ik vond het tot nu toe wel mooi en nog niet hinderlijk , maar ………
    Arina


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

