23
Mei
08

Mooi en handig online fotobewerkingsprogramma

Je hoeft echt niet overal dure software voor aan te schaffen. Zelf ben ik fanatiek Photoshop-gebruiker. Gek op al die geweldige functies. Het is zelfs snel in te zetten nu met versie CS3 een aantal zaken drastisch op de schop zijn gegaan. Maar toch, ik heb Photoshop niet altijd bij de hand. En dan ga ik online naar Fotoflexer waar ik alle standaard bewerkingen kan uitvoeren en véél meer. Wat een mogelijkheden biedt deze site. Ik vind het veel beter werken dan Photoshop Express. Ook mooi en uitgebreid, maar toch…


0 Responses to “Mooi en handig online fotobewerkingsprogramma”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

