24
Mrt
08

Ding # 15 de podcast

radio1.jpg

Omdat ik bij DOK Delft regelmatig over de vloer kom zie ik regelmatig Mark, Marjolein en Erik de studio induiken om een nieuwe DOKcast op te nemen. Ik heb ook gezien dat het een tijd stil heeft gelegen. Het heeft tijden te leiden gehad onder de chaos en drukte en het kreeg niet de prioriteit die het nodig had. Ga je er eenmaal mee aan de slag dan zul je voor regelmaat moeten zorgen. Anders is het een gimmick dat weinig toevoegd. Bij DOK realiseren ze zich dat ook en staat de opname op het maandelijkse werkrooster.

Zelf ben ik gek op mijn Mac en leef ik me regelmatig uit met Photoshop. Mijn Podcastabonnementen lopen via iTunes. Ik haal daar regelmatig de podcast van oud-collega Jan David Hanrath (One More Thing) naar mijn iPod en leer ik me suf van allerlei Amerikaanse Photoshoptutorials van bijvoorbeeld “The Photoshop Guys”. De laatste tijd moet het beluisteren van Podcasts erg concureren met de muziek op mijn iPod (ik digitaliseer mijn hele cd-collectie) in combinatie met (al dan niet) vakliteratuur.

Ik vind het een leuke uitvinding, maar voor mij is het nieuwe er al weer en beetje af en stem ik vaker af op mijn eigen muziekcollectie, Lastfm of de actualiteitenzender Radio 1.


0 Responses to “Ding # 15 de podcast”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

