20
Mrt
08

Edwin gefeliciteerd!

dutchbloggies.jpg

ZBdigitaal heeft een prijs ontvangen voor het beste onderwijs(?)blog. De Dutch Bloggies zijn de jaarlijkse verkiezingen voor de beste weblogs van Nederland. Edwin’s blog werd al eerder gesignaleerd naar aanleiding van deze verkiezingen en zijn succes werd toen geweten aan fanatiek lezende Zeeuwen. Een wel heel beperkte blik op de achterban van ZBdigitaal. Onze inspanningen zijn niet voor niets geweest en Edwin is dus in de prijzen gevallen. Alleen de categorie “onderwijs” doet mij dan weer op het hoofd krabben. Is dit nou de onwennigheid van de internetmedia met het begrip ‘bloggende bibliothecaris’? Of had men last van een typische bibliotheekkwaal: “in welke categorie stoppen we dit blog nou weer….”

Uit het juryrapport:
Door een specifiek log was de jury… laat ik zeggen “vertederd”. Het valt op dat de afgelopen tijd leden van de weblog-scene elkaar aanstootten: “Kijk dat nou eens. Even blijven volgen.” Het zijn goede artikelen en analyses, maar het is vooral het bijzondere perspectief. Dat is de toegevoegde waarde: lokaal en rechtstreeks vanuit de bibliotheek. Jeetje wat zijn wij enthousiast over de winnaar bij onderwijs.

Download het juryrapport in pdf


1 Response to “Edwin gefeliciteerd!”


  1. maart 22, 2008 om 4:08 am

    Hoi Edo,

    Bedankt voor de felicitatie! Over de categorie heb ik mezelf ook wel een beetje verbaasd want dan had ik ook nog wel in een paar andere hokjes gepast denk ik. Maar ik wil zeker geen spelbreker zijn in deze dus ik koester het toch maar een beetje🙂

    Fijne paasdagen!

    Edwin


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

