08
Mrt
08

Ding # 12 – spelen in de wikizandbak

wullie_2.jpg

Ik ben een fan van een goed glas whisky en zit regelmatig achter zo’n tulpglas geuren in te ademen en mijn smaakpapillen te prikkelen. Wat is dat toch een genot. Ik doe dat doorgaans niet alleen, maar met een stel vrienden verzameld in een whiskyproefclub. Het leuke is dat je dan de meest exclusieve whisky’s kunt proeven, omdat de aanschafprijs over een hoop mensen wordt verdeeld. We doen dat in een geweldig Schots restaurant. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan maar eens in de 23dingen zandbak voor de link naar de geweldige toko van Wullie MacMorland.

Zo nu een lekker glas Coal Ila!


2 Responses to “Ding # 12 – spelen in de wikizandbak”


  1. maart 10, 2008 om 12:18 am

    Ik drink het ook steeds vaker maar ik weer er helemaal niets van. Ik bestel altijd maar een Glen Livet, die is het zachtst in het café waar ik kom.

    Ik wil nog wel eens op zo’n cursus. Lijkt me mooi om meer van te weten.

  2. 2 Rob
    maart 10, 2008 om 11:01 pm

    Hoi Edo, wat dacht je van een nieuwe pagina “Favoriete whiskies”. Als je ‘m maakt, pas je dan ook meteen de inhoudsopgave aan (rechtsboven).


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

