12
Feb
08

Ding # 6 en 7 Flickr

Aan de Linge

“Je loopt achter” liet een vriendelijke collega mij weten, toen ik nog ovenvers bij het koffieapparaat mijn eerste bakje capuccino stond te tappen. Een verfrissende start van de dag voorwaar, ware het niet dat deze opmerkzame collega niet wist dat ik dit weekend heb besteed aan het maken van een lading verse inhoud voor mijn Flickr-account.

Het toeval wilde dat ik het afgelopen weekend een geweldige Bed en Breakfast had geboekt aan de Appeldijk op het landgoed Mariënwaerdt. Dit unieke plekje ligt aan de Linge nabij Beesd. Het weer was uitzonderlijk en de zadelpijn bijna ondragelijk. Wat hebben wij gefietst. En lekker gegeten ook. Pannenkoeken, eko-style en haute cuisine bij Kok en de Bruin. En het ontbijt van de barones mag ook niet onvermeld blijven. Dit alles gecombineerd in een betaalbaar arrangement en voorzien van een lovende recensie in de Volkskrant. Het was een waar feest.

De foto’s die ik rijkelijk geschoten heb zijn te bewonderen in Flickr.

En Peter we zijn bij je landje geweest, jammer dat je er niet was.

Overigens heb ik ze in één klap er opgezet met een handig programma jUploader. Ideaal bij wat grotere hoeveelheden. Het programma schaalt de foto’s en voorziet ze van dezelfde tags. Een aanrader.


3 Responses to “Ding # 6 en 7 Flickr”


  1. 1 pientjepienter
    februari 12, 2008 om 9:55 am

    Was ik die collega?

  2. februari 12, 2008 om 10:40 am

    Jazeker😉 vriendelijke collega en dit zonder ironie.

  3. februari 12, 2008 om 11:03 pm

    Hey K216, mooie camera heb je daar! Een D70s. En rijkelijk getagged, altijd handig om via je eigen tags op foto’s met dezelfde tags bij andere fotografen te komen.
    Genoten van de Shanachie foto’s. En ook hier brengt de tag me op nog veel meer foto’s van je reisgenoten en de mensen die jullie ontmoet hebben. Top! Wat ik trouwens ook wel fijn vond aan je bericht was de site-previewer. Vaak vind ik ‘m irritant, maar omdat je zoveel links had geplaatst vond ik ’t deze keer eigenlijk wel leuk.


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Dauw maakt de mooiste dingen nóg mooier

Alle eendjes...

Dauw, dauw, dauw...

Doorkijkje

Het was weer een prachtige ochtendwandeling.

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,986 hits

