21
aug
09

Onderzoek naar effect 23Dingen in de VS

Michael Stephens Helene Blowers deed een onderzoek naar het effect van 23dingen in de VS en publiceerde de presentatie op zijn haar blog. Er wordt meer onderzoek gedaan en dat wordt later dit jaar openbaar gemaakt. Een mooie uitkomst was dat het succespercentage steeg als het management actief deelnam.

4 Responses to “Onderzoek naar effect 23Dingen in de VS”


  1. augustus 24, 2009 om 3:23 pm

    Hi,

    het was Helene Blowers die dit onderzoek deed en niet Michael Stephens, hij schreef er alleen maar over dat Helene het gedaan had:
    http://www.librarybytes.com/2009/07/learning-20-23-things-survey.html#links

    Moqub

  2. 2 kamer216
    augustus 24, 2009 om 5:58 pm

    Dank Moqub, heb het aangepast. Kreeg in het artikel van Michael sterk de indruk dat hij het had onderzocht.

  3. 3 kamer216
    augustus 24, 2009 om 6:00 pm

    Het is vlg mij een letterlijk gekopieerde tekst waardoor het niet duidelijk is wie het nou echt heeft gedaan ;-)

  4. augustus 27, 2009 om 8:57 pm

    Interessant om te bekijken hoewel ik er niet alles van begreep….
    Ik ben wel benieuwd naar de uitkomsten van de volgende onderzoeken; komt vast op je blog.
    Die laatste zin zal ik onthouden ;-)


Geef een reactie

Mijn Twitter updates

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Categorieën

mijn foto's

Love 4ever

Het was echt zo mooi gisteravond

Ondergaande zon, mist, nat gras, stilte en Annelle et moi....

Zomaar zit daar een prachtige libelle geduldig te poseren voor mijn lens

En daar zijn ze onze rivieroverwinnaars. Drie uur lang geraft, gezwommen en plezier gemaakt

Meer foto's

Blog Stats

  • 18,612 hits

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

